Korte geschiedenis

Al sinds 2012
Wij zijn een vrouwen serviceclub die op initiatief van drie vrouwen in 2012 gestart is. Al snel kwamen er nieuwe leden bij en op zaterdag 1 september 2019 is Kiwanis Venlo Fides met een feestelijke charterbijeenkomst officieel toegetreden tot Kiwanis International.
Inmiddels zetten wij ons met 19 enthousiaste vrouwen al een aantal jaren in voor kinderen in groot Venlo.

Speciaal voor kinderen in groot Venlo
Kiwanis Venlo Fides richt speciaal op kinderen in groot Venlo die op een of andere manier onze steun kunnen gebruiken. Met het geld dat wij ophalen met onze fundraising projecten proberen wij deze kinderen te ondersteunen, met name als het gaat om plezier te maken en te spelen, om onbezorgd mee te doen en erbij te horen.

Wij verlenen deze steun rechtstreek en via intermediairs, zoals maatschappelijke organisaties en gemeenten, die voldoende zicht hebben op de sociale en financiële achtergrond van deze kinderen.

Doet u mee?
U kunt mee doen ons te sponsoren of door deel te nemen aan onze fundraising projecten. Bezoek bijvoorbeeld onze jaarlijks filmavond in CityCinema te Venlo of koop onze Venlo Plu of onze Venlose wenskaarten.